Studievereniging TouW

Als studentenvereniging wil TouW doorgeefluik zijn naar studenten door het delen van bedrijfscontacten. Enkel berichten nuttig voor studenten Béta-wetenschappen worden gedeeld. De berichten worden gedeeld zoals ze worden ontvangen, de inhoud blijft de verantwoordelijkheid van het bedrijf.

Als eerste post delen we met jullie onderstaande berichten. We hopen dat er nog veel berichten volgen. Dus check af en toe deze pagina eens...

vacature: full stack web developer bij: https://www.saddleup.nl/

Een paar maanden geleden zijn wij, Jonathan, Do en Chanel, live gegaan met onze start-up Saddle Up. Dit is een platform voor het veilig en snel kopen en verkopen van tweedehands paardenspullen. Met als doel het verduurzamen van de (paarden)wereld. We hebben onze eerste samenwerking met een influencer al gehad en we merken dat er veel vraag naar is. We hebben met meerdere platform ondernemers gesproken (oprichters van United Wardobe en Bookmatch) en zij hebben ons veel tips kunnen geven. Wij zijn nu op het punt beland dat we op zoek zijn naar een ambitieuze full stack web developer.

Wij zijn zelf startende ondernemers, waarvan twee van ons ondertussen bezig zijn met onze Masters in International Business. Daarom denken wij dat tussen jullie leden misschien wil iemand zit die perfect in ons team zou passen en hier interesse in zou hebben. Een enorm leuke kans om in een al bestaande start-up mee te groeien en het ondernemen te leren! Vooral in deze Corona tijd is het wellicht wel extra leuk om aan een nieuw project te beginnen.

Wij zoeken iemand die uiteindelijk onderdeel wil worden van het bedrijf en dus ook aandelen zou krijgen. Heb je belangstelling, bel met Jonathan Vos: +316 55 69 50 85

vacatures bij FuTuRePRooF (FTRPRF): https://ftrprf.be/jobs/

Wij zijn een digitale uitgeverij die kant-en-klare lespakketten ontwikkelt op maat van het secundair onderwijs. Het is een spin-off van VZW CodeFever, die jaarlijks in 45 steden in Vlaanderen aan meer dan 6.500 kinderen lesgeeft in ‘computationeel denken’ en programmeren. Met FTRPRF delen we onze jarenlange kennis en expertise met het onderwijs.

Vorig jaar lanceerden we een digitaal leerplatform voor het onderwijs met innovatieve lespakketten dat scholen ondersteunt in het behalen van de nieuwe eindtermen en digitale skills in de eerste graad. De mix van innovatieve lescontent, extra ondersteunende tools voor leraren en een online studio waar leerkrachten ook hun eigen lessen kunnen ontwikkelen, maken van FTRPRF een unieke speler in de educatieve markt en zo lanceren we jongeren voor de (digitale) toekomst.
Met ons coding lesmateriaal willen we de wereld veroveren.

Om onze digitale en internationale droom te verwezenlijken, zoeken we ervaren en gemotiveerde mensen die ons team willen versterken.

Heb je belangstelling, zie bovenstaande website